唔少sis每個月都要忍受經痛,小則會痛到分神,返工返學都唔能夠專注;大則可以痛到落唔到床。唔少人都寧願食止痛藥,但其實咁樣只係治標唔治本,不如對症下藥,搵出經痛嘅原因!以下有幾種壞習慣會導致經痛,各位sis不妨check吓中咗幾多樣啦!

 

1. 經常久坐,欠缺運動

唔少OL喺公司經常坐,放工又無乜時間做運動,加上公司又經常開冷氣,久而久之,身體容易受到寒邪傷害,影響體內氣血循環,加上欠缺運動,令到下半身血液循環唔好,氣血阻滯不通,容易造成子宮虛寒,容易經痛。

 

2. 愛吃生冷食物

唔少sis無論冬天定夏天,都鐘意食生冷食物,但其實生冷食物會減少體內陽氣,容易造成子宮寒濕,影響經血排出。

 

3. 愛穿露臍服裝

雖然露臍衫感覺好型好潮,但原來亦會影響子宮!下腹係子宮嘅所在位置,如果經常穿露臍衫,容易令腿腹受寒,影響子宮。

arrow
arrow

    girls.health 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()